1 Ağustos 2020 Cumartesi

Bunu unutma

Seni düşündüm bugün. En sevgilinin nasıl da en düşman olabildiğini.

Dikiş tutmaz hale getirdiğimiz yaralarımızı

Arzuların öfkeye dönüştüğü o eşiği düşündüm.

Biraz seni belki de hep seni düşündüm bilemiyorum.

Bir günün kaç zamana tekabül ettiğinin farkında değilim.

Bir günün içinde bin asır yaşayabiliyormuş meğer insan

Bugün senin varlığını düşündüm yoksayıldığım yerden.

Sadakatsizliğimin konuşulduğu yerde sadakatsizliklerin bahsinin açılamadığı yerden

Her şeyin en doğrusunu yaptığını düşündüğün idealize edilmiş senden 

Adımın küfürmüşçesine yasaklandığı hayatını düşündüm

Kendimden çok sana üzüldüm

Kendimden çok seni sevdiğim gibi 

Kendimden çok seninle ilgilendiğim gibi

Yazık demedim bu sefer

En azından kendime kurmadım bu cümleyi

Gece yatarken vardı zaten sabaha huzursuz uyanacağıma dair işaretler

Uyandım ayıldım ve seni düşündüm

Dolunay yaklaşıyor belki de ondandır bu düşünce

Bazen beynimi bir tabancayla susturasım geliyor yalan yok hele de seni düşünmeye başlayınca

Bunu durduracak bir uyuşturucu yokmuş öğrendim

İlk değilsin

Bir kere daha olmuştu uyuşturucunun yetmediği beynimin susmadığı

O vakitler üç kişinin gücü anca yetmişti bunu başarmaya rızam olmayan bir yerde rızam olmayan bir şekilde bedenim üzerinden ruhum becerilirken

Şimdi tek başına birinin gücü yetebiliyormuş bunu kabullenmeye çalışıyorum

Bunun delirişini yaşıyorum bir güzel

Sonra sakinleşiyorum

Sakinleştiğim yerde duygusuzlaşıyorum

Zoru başardığını farkediyorum

İki kere ucube gibi hissettim ben kendimi bu hayatta

İki kere yedim nefreti 

İlk seferim fizikseldi

Sonuncusu sözel

Üç kişinin tüm bedeniyle yaptığını tek başına ve sadece dilinle yaptın sen

Umutsuzluğa düşer de işe yaramaz olduğunu düşünürsen sadece bunu hatırla

Sadece bunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder