20 Nisan 2019 Cumartesi

İçimde kalmasın

Anlatamadım..
Seni görme arzuma, sarılma açlığıma o kadar odaklanmıştım ki neyin neden olduğunu anlatamadım.Söz konusu duygular olunca suskun ve korkağım.Sözle anlatamam ben duygularımı en iyi ihtimalle utanır yine anlatamam.Ama en içten ben sarılırım, belki gözlerinin içind bakarak öperim, susarım yanında, en kötü ihtimalle yazarım. Bir sarılsak her şey geçecek inancıyla koşmak istedim sana.Sarılsam ve bugün geleceğimizin ilk günü desem belki de geçecekti.Korkularımı, şaşkınlıklarımı, kaçışlarımı, kontrolsüzlüklerimi hepsini ayağımla kapattığım kapının dışında bırakacaktım.Anlatacak sayısız şey varken gözlerini izleyecektim mesela, boynunun sıkılaşmasını bana uzanırken, ben seni izlerken senin beni izleyişini, hiç bir şey yokken ortada gülecektik belki.Sana ne kadar özlediğini soracaktım, ellerini açıp bu kadar diyecektin belki.Artık öfkelenmek yok diyemem ama öfkeliyken karar vermek yok diyecektim sana.Senden bağımsız seninleyken tekrardan ortaya çıkan korkularımdan bahsedecektim sana.O’nu anlattığında seni anladığımı.Anladığım için kızdığımı, kendine ben olsam da olmasam da bunu yapmaman gerektiğini bildiğim için belki de.Sana kızıp yerimden kalktığımda okları kendime çevirip sakinleştiğimi anlatırdım belki.”Bizden asıl şimdi olur” diyecek kadar da cesaretliydim.Yaşadıkların, yaşadıklarım hiç biri hiçbir yere gitmeyecek ayağımızın altında sarmaşıklar gibi duracaklar, bazen ayağımıza dolanacaklar diyecektim. Ama elinitutup seninle olunca çok da sorun değil demekte kararlıydım, inançlıydım.Yorgunsan dinleneceğin kucak, sınava gitmeden önce soru sordurulacak, komşulara birlikte çıkılacak, sokakta/sahilde yanyana yürünecek, koltukta uyumakta ısrar edecek kişi olmakta kararlıydım. Bir sarılsam geçecekti her şey. Pişmanlığımı da, sevgimi de, yanında olma arzumu da, sana susamış yorgunluğumu da anlatacaktım bir sarılmayla. Çok mu üzdüm seni diye sormaya utanıyorum.Belki sarılınca gönlünü de alacaktım.Her şeye hazırlamıştım seninle olmak için kendimi, sadece sen olacaktın mesela, ikimiz olacaktık aslında.Sen, mutlulukların, arzuların, isteklerin... Tüm isteklerine hazırlamıştım kendimi aslında... İsteğinin kendime iyi bakmak olması dışında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder